Hvordan gikk vi fram
Vi laget noen retningslinjer for kommunikasjonen:
- Positiv forsterking
- Tydelig og utvetydig språk
- Vise de gode eksemplene som inspirerer
Leveranse
Vår anbefaling var at man først skapte en bred kjennskap til prosjektet innad i kommunen før man kommuniserte eksternt. Oppgaven i første omgang var derfor å lage strategier for intern kommunikasjon med tydeliggjøring av budskap. I tillegg ble det utviklet en egen visuell identitet med et friskt uttrykk, presentasjonsmateriell for diverse flater og digitale verktøy.
Det ble raskt klart at oppdragsgiveren hadde store behov for fleksible løsninger på nett for å nå unike målgrupper eller skreddersy innhold til bestemte anledninger. Løsningen ble å utvikle en lavterskelmetode for produksjon av nettsider. Noe som tillater kontinuerlig tilpasning, uten stor tidsbruk. Med dette fulgte vi en gjeng stolte ledere som presenterte innholdet ut i organisasjonen.
Vi har levert
- Grafisk profil
- Informasjonsfilm
- Presentasjonsmateriell
- Nettside