Trøndelag Reiseliv AS er landsdelselskap for Trøndelag. I tett samarbeid med destinasjonsselskapene og reiselivsnæringen jobber de med å etablere og videreutvikle Trøndelag som et helårlig reisemål gjennom utvikling, markedsføring og tilrettelegging for salg av trønderske reiselivsprodukter til det beste for økt verdiskaping, sysselsetting, bosetting og allmenne interesser for øvrig.
Vi har for andre året på rad samarbeidet med Trøndelag Reiseliv om å spre budskapet om hvilke tilbud som finnes i Trøndelagsregionen og hvorfor man burde legge ferien sin hit. Klipp og Lim har stått for alt fra idé til gjennomføring og kampanjen består av reklamefilmer, bannerannonser, digital markedsføring samt en hjemmeside der man finner alle tilbudene og gjør det enkelt for brukeren å planlegge ferien sin.
I 2016 valgte vi å gjøre noe litt annerledes og markedsføre Trøndelag under slagordet “Træge Trøndelag – når det viktigste i ferien er tid”. Ferie er den korte tiden mellom all planleggingen og minnene, og er for mange er forbundet med stress, køer og mas. Trøndelag kan skilte med unike opplevelser innenfor et lite område, der man kan finne ro og rekke å kjede seg mellom måltidene med et glass vin.
Vi har for andre året på rad samarbeidet med Trøndelag Reiseliv om å spre budskapet om hvilke tilbud som finnes i Trøndelagsregionen og hvorfor man burde legge ferien sin hit. Klipp og Lim har stått for alt fra idé til gjennomføring og kampanjen består av reklamefilmer, bannerannonser, digital markedsføring samt en hjemmeside der man finner alle tilbudene og gjør det enkelt for brukeren å planlegge ferien sin.
I 2016 valgte vi å gjøre noe litt annerledes å markedsføre Trøndelag under slagordet “Træge Trøndelag – når det viktigste i ferien er tid”. Ferie er den korte tiden mellom all planleggingen og minnene, og er for mange er forbundet med stress, køer og mas. Trøndelag kan skilte med unike opplevelser innenfor et lite område, der man kan finne ro og rekke å kjede seg mellom måltidene med et glass vin.
It is a cultural revolution against the notion that faster is always better.
Markedsføring
Kampanjen drives i stor grad av digital markedsføring og vi har produsert en rekke bannerannonser i forbindelse med kampanjefilmene. Hver enkelt destinasjon fikk også muligheten til å vise seg frem ved å få egenproduserte filmer og bannerannonser for å vise frem hva de kan tilby.
I 2016 valgte vi å gjøre noe litt annerledes å markedsføre Trøndelag under slagordet “Træge Trøndelag – når det viktigste i ferien er tid”. Ferie er den korte tiden mellom all planleggingen og minnene, og er for mange er forbundet med stress, køer og mas. Trøndelag kan skilte med unike opplevelser innenfor et lite område, der man kan finne ro og rekke å kjede seg mellom måltidene med et glass vin.
«Det e så hæslig å itj ha god tid»
NTNU