Træge Trøndelag

Når det viktigste i ferien er tid.
Trøndelag Reiseliv Banner
ExploreTrondelagLogo_svart

Trøndelag Reiseliv AS er landsdelselskap for Trøndelag. I tett samarbeid med destinasjonsselskapene og reiselivsnæringen jobber de med å etablere og videreutvikle Trøndelag som et helårlig reisemål gjennom utvikling, markedsføring og tilrettelegging for salg av trønderske reiselivsprodukter til det beste for økt verdiskaping, sysselsetting, bosetting og allmenne interesser for øvrig.

Vi har for andre året på rad samarbeidet med Trøndelag Reiseliv om å spre budskapet om hvilke tilbud som finnes i Trøndelagsregionen og hvorfor man burde legge ferien sin hit. Klipp og Lim har stått for alt fra idé til gjennomføring og kampanjen består av reklamefilmer, bannerannonser, digital markedsføring samt en hjemmeside der man finner alle tilbudene og gjør det enkelt for brukeren å planlegge ferien sin.

I 2016 valgte vi å gjøre noe litt annerledes og markedsføre Trøndelag under slagordet “Træge Trøndelag – når det viktigste i ferien er tid”. Ferie er den korte tiden mellom all planleggingen og minnene, og er for mange er forbundet med stress, køer og mas. Trøndelag kan skilte med unike opplevelser innenfor et lite område, der man kan finne ro og rekke å kjede seg mellom måltidene med et glass vin.

Vi har for andre året på rad samarbeidet med Trøndelag Reiseliv om å spre budskapet om hvilke tilbud som finnes i Trøndelagsregionen og hvorfor man burde legge ferien sin hit. Klipp og Lim har stått for alt fra idé til gjennomføring og kampanjen består av reklamefilmer, bannerannonser, digital markedsføring samt en hjemmeside der man finner alle tilbudene og gjør det enkelt for brukeren å planlegge ferien sin.

I 2016 valgte vi å gjøre noe litt annerledes å markedsføre Trøndelag under slagordet “Træge Trøndelag – når det viktigste i ferien er tid”. Ferie er den korte tiden mellom all planleggingen og minnene, og er for mange er forbundet med stress, køer og mas. Trøndelag kan skilte med unike opplevelser innenfor et lite område, der man kan finne ro og rekke å kjede seg mellom måltidene med et glass vin.

It is a cultural revolution against the notion that faster is always better.

– The Slow Movement, Wikipedia

Trøndelag Reiseliv Banner

Markedsføring

Kampanjen drives i stor grad av digital markedsføring og vi har produsert en rekke bannerannonser i forbindelse med kampanjefilmene. Hver enkelt destinasjon fikk også muligheten til å vise seg frem ved å få egenproduserte filmer og bannerannonser for å vise frem hva de kan tilby.

I 2016 valgte vi å gjøre noe litt annerledes å markedsføre Trøndelag under slagordet “Træge Trøndelag – når det viktigste i ferien er tid”. Ferie er den korte tiden mellom all planleggingen og minnene, og er for mange er forbundet med stress, køer og mas. Trøndelag kan skilte med unike opplevelser innenfor et lite område, der man kan finne ro og rekke å kjede seg mellom måltidene med et glass vin.

Trøndelag Reiseliv Bannerannonser

«Det e så hæslig å itj ha god tid»

Gustav Lorentzen
Træge Trondjæm

NTNU

Korona-kampanje

NTNU opplever at studentene er lei "maset" om vasking av hender, innsjekk, avstand og vil komme dem i møte med denne kampanjen.

Les mer

Snakk med oss om prosjektet ditt

Du kan ringe 73 53 55 84 eller sende en e-post til mail@klippoglim.no — så finner vi veien videre sammen med deg.

Vestfronten unionsoppløsning

Snakk med oss om prosjektet ditt

Du kan ringe 73 53 55 84 eller sende en e-post til mail@klippoglim.no — så finner vi veien videre sammen med deg.

Vestfronten unionsoppløsning